AGROEXPO EURASIA ULUSLARARASI TARIM, SERA VE HAYVANCILIK FUARI
AVRUPA STANDARTLARINDAKİ DEV KOMPLEKS HAYVANCILIK SEKTÖRÜNÜ AĞIRLIYOR
İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından 550 milyon TL yatırımla inşa edilen, toplamda 337 bin metrekare kurulu alanı ve 110 bin metrekare kapalı alanı ile Türkiye’nin en büyük ve Avrupa’nın ilk 5 fuar alanı arasında gösterilen Fuar İzmir 11-14 Şubat 2016 tarihlerinde dev bir hayvancılık şölenine ev sahipliği yapacak.
2015’TE REKOR ZİYARETÇİ
2015 yılında 198 bin sektör çalışanını ve 708 markayı ağırlayan Agroexpo Eurasia Uluslararası Tarım, Sera ve Hayvancılık Fuarı, 2016’da 1400 markayı 8 holde 230 bini aşkın ziyaretçi ile buluşturmayı hedefliyor.
HEDEF ULUSLARARASI PAZARDA SÖZ SAHİBİ OLMAK
Et ve süt üretiminde miktar ve kaliteyi her geçen yıl artıran ülkemiz, Agroexpo Eurasia ile yurt dışı alıcılarıyla buluşacak ve yeni açılımlarla ihracatımıza ivme kazandıracak.49 ülkeden alım heyeti programını EBİLTEM ile ortaklaşa düzenleyeceği birebir görüşmelerle sağlayacak olan Orion Fuarcılık 2016’da da sektörün dünyaya açılımına fayda sağlayacak.
TÜRKİYE’NİN EN BÜYÜK CANLI HAYVAN SUNUMU
2015 yılında büyükbaş ve küçükbaş olmak üzere 200 canlı hayvanı değişik ırklarda sergileyen Agroexpo Eurasia, 2016 yılında bu sayıyı 400’e çıkarmayı hedefliyor. İlkinde büyük ilgi toplayan Altın Çan büyük ve küçükbaş güzellik yarışmasının ikincisi daha çok hayvanla düzenlenerek renkli dakikalara sahne olacak. Türkiye’nin dört bir yanından fuara katılacak olan Damızlık Sığır Yetiştirici Birlikleri, Damızlık Koyun Keçi Yetiştiricileri Birlikleri, Damızlık Manda Yetiştiricileri Birlikleri ve Kırmızı Et Üreticileri Birlikleri kurulacak özel stantlarda hayvan ırklarını Avrupa standartlarında sergileme fırsatı bulacaklar.
FUARA BU KEZ ARILAR DA GELİYOR
Türkiye Arı Yetiştiricileri Merkez Birliği’nin de desteğini arkasına alan Agroexpo Eurasia 2016’da arıcılık sektörüne özel bir bölüm açıyor. Arı ırklarının canlı olarak sunulacağı bu bölümde arıcılık sektörünün sorunları ve gelişimi tartışılacak.
ZİYARETÇİ ORGANİZASYONLARI 3 E KATLANIYOR
110.000 m2 kapalı alanda 1400 markanın desteğiyle dev bir tanıtım bütçesini arkasına alan Orion Fuarcılık, 2015 yılında düzenlediği 1200 otobüs organizasyonunu , 2016 yılında 3000 otobüsün üzerine çıkartmayı hedefliyor. Tarım sektörünü tetikleyecek ulusal ve uluslararası tüm reklam mecralarında boy gösterecek olan Agroexpo Eurasia 2016,230 binin üzerinde sektör çalışanını fuarda ağırlamayı hedefliyor.
KATILIM VE BİLGİ İÇİN AŞAĞIDAKİ LİNKİ TIKLAYINIZ